Barion Pixel

ONLINE RENDSZER, AMI

NEKED, HELYETTED DOLGOZIK,

AUTOMATIZÁLTAN, ÉJJEL-NAPPAL

SEGÍTSÉGEDRE LENNE EGY ILYEN RENDSZER?

Itt most megmutatom neked,
mik az automatizált online rendszerek előnyei, mikre képesek, és hogyan lehet neked is ilyen rendszered a lehető leggyorsabban.

Amiről ezen az oldalon olvashatsz (lenyílik):

MIÉRT HASZNÁLJ AUTOMATIZÁLT RENDSZERT?

Bármit is értékesítesz az interneten keresztül (terméket, szolgáltatást, a tudásodat, tapasztalataidat)  a legjobb, amit tehetsz magaddal, magadért, az az, hogy ezt egy automatizált online rendszer segítségével teszed.

Ha nem akarsz a saját rabszolgádként éjszakába nyúlóan dolgozni a rengeteg unalmas, monoton adminisztráció miatt, ha nem akarsz minden időt elvenni a családodtól – akkor érdemes úgy szervezned az online vállalkozásodat már a kezdetektől, hogy amit csak lehet, automatizálj.

MILYEN ELŐNYEI VANNAK EGY AUTOMATIZÁLT RENDSZERNEK?

Ha tisztában vagy egy online értékesítő rendszer működésével, akkor biztosan nem kell sokat magyarázni, miért előnyös ezt automatizáltan használnod.

Ha viszont még nem igazán ismerős neked ez a téma, akkor érdemes megnézned, milyen előnyöket tud biztosítani egy ilyen rendszer, akár fizikai termékek, akár szolgáltatások, akár könyvek, tanfolyamok, különféle tudásanyagok értékesítésében is.

Egy automatizált online rendszer
nagymértékben megkönnyítheti az életed, leegyszerűsítheti a munkádat, növelheti a bevételeidet.

MIBEN SEGÍT NEKED?

Időt spórol

Rengeteg időrabló, unalmas, monoton adminisztrációs feladattól megszabadíthat (pl. számlák kiállítása, kiküldése)

Pénzt spórol

Az automatizálható feladatok elvégzéséért már nem kell másnak bért fizetni (vagy neked sem megy el vele a munkaidőd=pénzed)

Nincs munkaideje

Az automata rendszernek nincs kötött munkaideje: akkor is végzi a dolgát, amikor te alszol, nyaralsz, vagy a gyerekkel játszol.

Bővíthető, fejleszthető

Ha a későbbiekben bővíted a tevékenységedet, a rendszer újabb elemekkel kiegészíthető, amik együtt tudnak működni egymással.

Kényelmes

Ahhoz nem fér kétség, hogy jobb alternatíva minél kevesebb munkával pénzt keresni, mintsem látástól mikulásig robotolni.

Család- és hobbibarát

Az automatizálással felszabaduló idődet töltheted a családoddal, barátaiddal, vagy többet foglalkozhatsz a kedvenc hobbiddal.

MILYEN RÉSZEKBŐL ÉPÜL FEL EGY AUTOMATIZÁLT RENDSZER?

Attól függően, hogy mivel foglalkozol, mi a tevékenységed, más és más elemekre lehet szükséged az online birodalmad felépítéséhez. Néhány elem minden rendszerben alap, és ezekhez kell jól kiválasztani azokat az egyéb elemeket, amik a konkrét célod megvalósításához szükségesek. Az alábbiakban láthatod a leggyakrabban alkalmazott részeket:

Tárhely, domain név

A tárhelyen "lakik" a weboldalad, a domain név pedig az "elérési címe", amin keresztül megtalálják a látogatók az interneten.

Weboldal

A weboldal az a felület, ahol bemutathatod a terméked, szolgáltatásod, és amit még meg akarsz mutatni a tevékenységedből.

Webshop

A webshopodban tudod eladni a termékedet, szolgáltatásodat automatizáltan, éjjel-nappal, felhasználóbarát formában.

Bankkártyás fizetés

A biztonságos bankkártyás fizetési lehetőség ma már alap elvárásnak számít egy webshopban - és az automatizáláshoz is elengedhetetlen.

Online számlázó

Minden értékesítés után számlát kell kiállítanod a vásárló felé. Az online számlázó nem csak kiállítja a számlát, de el is küldi azt a vevőnek.

Hírlevélküldő

A hírlevélküldő beállított hírlevél sorozataival kommunikálhatsz automatikusan a vásárlóiddal és informálhatod az érdeklődőket.

Tagságkezelő/oktatási felület

Ha könyvet, tanfolyamot, bármilyen tudásanyagot, vagy csoporttagságot értékesítesz, szükség lesz egy tagság- és jogosultság kezelő rendszerre is.

Időpontfoglaló

Ha az ügyfeleidnek, vendégeidnek előre le kell foglalniuk az időpontjukat, egy online időpontfoglalóval rögtön fizethetnek is, így nincs meg nem jelenés miatti bevételkiesés.

Ajánlói rendszer

Az ajánlói rendszer gazdaságosan növelheti a forgalmadat: nem bizonytalan eredményű hirdetésekre fizetsz, hanem az ajánlóknak adsz jutalékot a megvalósult vásárlások után.

Marketing

Bármilyen részekből épül is fel az online rendszered, mindenképp szükség lesz a marketing többféle formájára is, hogy megfelelő forgalmat érj el.

Egy olajozottan működő automata rendszer
lehetővé teszi, hogy akkor is bevételt szerezz, amikor épp alszol, vagy nyaralsz.

HOGYAN MŰKÖDIK EGY ILYEN RENDSZER?

Meghirdeted a termékedet/ szolgáltatásodat bemutató tájékoztató oldaladat. Akinek a figyelmét felkelti a hirdetésed, a hirdetésben lévő linkre kattintva eljut a weboldaladra.

Ezen a weboldalon megismeri a termékedet/ szolgáltatásodat: itt mindent megmutathatsz róla, amit fontosnak tartasz.

Ha a bemutató oldal meggyőzte a látogatót, kattint, és megvásárolja a termékedet/ szolgáltatásodat a webshopodban.
(Vagy ha neki több idő, több ismerkedés kell a döntéshez, feliratkozik a hírleveledre, ha adsz rá lehetőséget az oldalon. Kínálhatsz valamit cserébe a feliratkozásáért.)

Ha vásárolt, és bankkártyával fizet, elindul az automatizált folyamat: az online számlázó kiállítja és kiküldi a vásárlónak a számlát, a tagságkezelő elkészíti a vásárló hozzáférési fiókját a zárt felületen elérhető termékhez/szolgáltatáshoz (könyv, tanfolyam, stb.), a hírlevélküldő pedig kiküldi emailben a hozzáférési adatokat, és/vagy a beállított hírleveleket, levélsorozatot.
Az egyes részelemek kommunikálnak egymással és teszik a dolgukat, neked ebbe az egész folyamatba nem kell sehol belenyúlnod.

ÜDVÖZÖLLEK!

Szabó Orsi vagyok, online vállalkozó, kivitelező, online oktató. Magamnak több olyan komplett rendszert építettem már fel, amikkel automatizáltan tudom értékesíteni a nap 24 órájában az online tanfolyamaimat, könyveimet és a kivitelezési szolgáltatásaimat. Ügyfeleimnek pedig készítettem  fizikai termékek értékesítésére szolgáló rendszereket is.

Ebben a témában tudok neked segíteni, ha neked is automatizálásra van szükséged.

Akkor is, ha most indítod a vállalkozásodat, és jó előre gondolkozva, tudatosan építenéd fel a rendszeredet – de akkor is, ha a már meglévő vállalkozásod nőtt a fejedre, és ebben kellene számodra komfortosabbá, kényelmesebbé, kímélőbbé tenni a folyamataidat.

Ha a terméked/szolgáltatásod, vagy az ötleted megvan,
akkor már csak egy automatizált rendszert kell mögé tenned, és indulhat is a pénztermelő buli!

MIÉRT ENGEM VÁLASSZ KIVITELEZŐNEK?

Sok éves tapasztalat

Közel 10 éve foglalkozom weboldalak készítésével, és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő feladatokkal.

Precíz munkavégzés

Magammal szemben maximalista vagyok, nem adok ki bármilyen minőségű munkát a kezem közül.

Minden egy kézben

A-tól Z-ig kompletten megcsinálom a rendszeredet, így nem kell többféle szakemberre vadásznod.

Időhatékony folyamat

A teljes kivitelezésnek köszönhetően nincs szükség az egyes részek elkészítői között egymásra várakozásra.

AMI SOKSZOR OKOZ NEHÉZSÉGET...

Ha van némi háttérismereted az automatizált online rendszerek lehetőségeiről, felépítéséről, működéséről, és még konkrét elképzeléseid is vannak arról, hogy mit, milyen formában és milyen eszközökkel akarsz megvalósíttatni, akkor viszonylag egyszerű dolgod van. Pontosan leírod az  elképzeléseidet, és megkeresed az(oka)t a technikai kivitelező(ke)t, aki(k) elkészíti(k). (Vagy rászánsz jó sok időt, hogy mindent megtanulj, és utána elkészíted te magad…)

Ha viszont az automatizált rendszerek technikai világa szinte teljesen ismeretlen terep számodra, és így szeretnél magadnak egy online automatizált rendszert – akkor nem könnyű a dolgod. Már a kezdetektől számtalan dologban kell(ene) döntést hoznod úgy, hogy igazából nem ismered, nem használtad, nem tapasztaltad. Így nem biztos, hogy minden döntés jó döntés lesz…

TEGYÜK EGYSZERŰBBÉ, KÖNNYEBBÉ!

A fentebb felsorolt online rendszer alkotóelemek mindegyikét sokféleképpen, különféle eszközökkel, szoftverekkel meg lehet valósítani. Annyi a variációs lehetőség, hogy könnyű elveszni köztük, pláne, ha minden ismeretlen újdonság számodra.

Nekem is több évembe, rengeteg próbálkozásba, és néha bizony kudarcba is került, mire megtaláltam azokat az eszközöket, amikkel megbízható és stabil online rendszert tudok felépíteni.

Te viszont a sok felesleges kísérletezést, tesztelést, tanulást, kudarcot most mind megspórolhatod: olyan ajánlatot állítottam össze, ami lényegesen könnyebbé teszi a dolgod, ha online rendszert szeretnél használni.

Amit most kínálok neked:
WEBPACK:
“INSTANT” AUTOMATIZÁLT ONLINE RENDSZEREK
Nézd meg, mit takar ez az elnevezés, és miért lesz jó neked.

Ha nem akarsz hónapokig, évekig tanulni ahhoz,
hogy lehessen egy saját online rendszered, akkor bízd rám a kivitelezést, és a lehető legrövidebb idő alatt elkészül a komplett rendszered.

MIT TAKAR AZ "INSTANT" ONLINE RENDSZER ELNEVEZÉS?

Legtöbb esetben jó dolog, ha valamiben van sokféle választási lehetőséged – de ha nem értesz egy területhez, és úgy kell választanod, az sokszor inkább gátló tényező. Ezért ebben az ajánlatban ezt a terhet leveszem a válladról. Csak olyasmiben kell döntést hoznod, ami nem okoz nehézséget, amihez nem kell speciális technikai szaktudás (pl. hogy az alternatívák közül melyik lesz leginkább a pénztárcád barátja, vagy milyen színek tetszenek).

Konkrét ajánlatokat raktam össze, fix elemekkel, és így fix árakkal. Ha elolvasod az ismertetőket, fogod látni, mi a különbség közöttük. Felfelé, a nagyobb csomagok funkcióival bármikor bővíthetőek az ajánlatok, így rossz választás nincs.

3 féle automata rendszer

A saját tapasztalataim és az ügyfeleim leggyakoribb kérései alapján összeállítottam 3 féle automatizált online rendszert (Basic, Medium és Extra csomagban) 3 féle körülhatárolható online tevékenység végzéséhez (bár vannak, lehetnek átfedések a tevékenységtípusok és a csomagok között).

Azonos alapok

Az alapok mindegyik csomagban ugyanazok. Minden rész felépítéséhez bevált, megbízható eszközöket választottam ki, amiket magam is használok a saját rendszereimben, amikkel már több éves tapasztalatom van.

Átjárhatóság

A 3 féle csomag között átjárhatóság is van: azaz, ha az egyiket elkészítteted, és később egy másik csomagban lévő funkcióra is szükséged lenne, minden további nélkül beépíthető utólag is bármelyik funkció, mert minden rész kompatibilis a többi résszel.

Rövid elkészülési idő

Az ilyen rendszerek építésére már kialakult munkafolyamataim vannak, nem kell keresgélnem, mit mivel és hogyan. És mivel a rendszer minden elemét én készítem, így nem kell több szakember munkájára, szabad kapacitására várni, folyamatában készül a rendszer, a lehető legrövidebb idő alatt.

Technikailag fix elemek

A 3 féle rendszer technikai felépítése a megadott eszközökkel készül - így nem kell beleásnod magad a technikai részletekbe és lehetséges variációkba. Pont azokat az eszközöket alkalmazom a te rendszered felépítéséhez is, amik a sajátjaimban a legjobban beváltak. Biztos lehetsz benne, hogy stabil, megbízható rendszered lesz (éppen olyan gondossággal elkészítve, mintha csak a maximalista önmagamnak készíteném).

MELYIK CSOMAG KINEK, MIHEZ AJÁNLOTT?

WebPack BASIC csomag: ez az alap csomag a benne lévő elemek miatt szinte minden vállalkozásformához megfelelő indulást biztosít. A weboldal biztosítja a tájékoztatást (bármilyen termékről, tevékenységről, szolgáltatásról). A webshop lehetővé teszi az értékesítést, a hírlevélküldő pedig a feliratkozók gyűjtését és a kapcsolattartást. Felfelé bővíthető a másik két csomag plusz elemeivel.
Milyen célra: elsősorban fizikai termékek, szolgáltatások értékesítéséhez; tájékoztatáshoz, bemutatkozáshoz.

WebPack MEDIUM csomag: a középső csomag az alap csomag elemein felül kibővül egy tagságkezelő rendszerrel. Ez lehetővé teszi, hogy a megvásárolt termékek, szolgáltatások egy zárt, csak vásárlók által elérhető online felületen legyenek a vásárlónak átadva. Felfelé bővíthető a legnagyobb csomag plusz elemeivel.
Milyen célra: digitális (és fizikai) termékek (pl. könyv, online tanfolyam, tagsági rendszerek, tájékoztató, ismeretterjesztő anyagok hangfelvételek, videók), szolgáltatások értékesítéséhez; tájékoztatáshoz, bemutatkozáshoz.

WebPack EXTRA csomag: a középső csomag elemein felül kibővül egy időpontfoglaló és egy ajánlói partnerrendszerrel. Az időpontfoglalón keresztül a vásárlók  előleget vagy a teljes árat kifizethetik a szolgáltatási időpont lefoglalásakor, bankkártyával. A partnerrendszer pedig lehetőséget ad arra, hogy az elégedett ügyfelek újabb vásárlókat ajánljanak, amiért jutalékot kapnak. Az ajánló partnerek online felületükön követhetik az ajánlásaik eredményét
Milyen célra: digitális (és fizikai) termékek (pl. könyv, online tanfolyam, tagsági rendszerek, tájékoztató, ismeretterjesztő anyagok hangfelvételek, videók), online (pl. coach, és fizikai szolgáltatások (pl. műkörmös, fodrász, autószerelő, stb.) értékesítéséhez; tájékoztatáshoz, bemutatkozáshoz.

Sokféleképpen kihasználhatod
az elkészült rendszeredet, akár többféle célra is használhatod.

A CSOMAGOK ÉS TARTALMUK

Lentebb találsz majd részleteket az egyes részekkel kapcsolatban.

WebPack - BASIC csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing

WebPack - MEDIUM csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing
LearnDash oktatási/ tagságkezelő rendszer

WebPack - EXTRA csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing
LearnDash oktatási/ tagságkezelő rendszer
Időpontfoglaló alkalmazás
Ajánlói partnerrendszer

AMIT AZ EGYES RÉSZEKRŐL TUDNOD KELL

Nézd végig a részleteket a kis nyilakra kattintva.

Basic csomagban

Egy weboldal létrehozásához szükség van egy tárhelyre (itt fog “lakni” a weboldalad), és egy domain névre (ezen a “címen” érhető el az oldalad).

  • Ha nincs még domain neved és tárhelyed, ezek vásárlását, beállítását, összekötését megcsinálom. (A domain névnek és a tárhelynek éves díjai vannak, ezek költsége a tied.  A tárhely kb. 12 000 Ft/év, domain név kb. 2 000 Ft/év).
  • A weboldalon használt színeket te választhatod ki.
  • Lesz egy teljes értékű webhelyed, és a termékedhez/szolgáltatásodhoz elkészül egy értékesítési (sales) oldal. Teljes szövegírással, grafikákkal együtt. Az értékesítési oldalon bemutatásra kerül a terméked/szolgáltatásod, itt mindent el tudsz róla mondani az érdeklődőnek, ami segít neki meghozni a vásárlási szándékát.

/Egy alap WordPress weboldal elkészítése – a neten fellelhető árak szerint-  100 – 500 000 Ft között mozog + az alkalmazott bővítmények licenszdíjai. Szövegírók általában karakter alapon számolnak. Egy speciálisan értékesítést segítő oldal elkészítése a weboldalon belül kb. 100 000 Ft-tól indul./

A weboldaladon belül elkészül egy WooCommerce webshop is. Itt tudják megvásárolni az érdeklődők a termékedet/szolgáltatásodat. (Később ide egyéb termékeid, szolgáltatásaid is felkerülhetnek, bármennyi.)

  • Itt a webshopban tudnak bankkártyával is fizetni, de ha szeretnéd, lehet banki átutalásos fizetés is mellette.*
    * A banki átutalásos fizetés esetén az alap számlázó előfizetéssel nem  lehet teljes mértékben automatizálni a folyamatokat. Ha a vásárló átutalásos fizetést választ, akkor lesz egy pici manuális teendőd: amikor a számládra megérkezik az összeg, be kell lépned a webshop felületre, és megnyomni egy gombot. Ennyi. Ezután a számlakészítés és a többi folyamat már automatikusan megy tovább. De ha hajlandó vagy többet fizetni az online számlázó egy plusz funkciójáért, amivel összekötheted a  bankszámláddal, és automatikusan tudja figyelni a beérkező utalásokat, akkor ez a lépés is automatizálható.

/A neten fellelhető árak alapján egy webshop elkészíttetése 250 000 Ft-tól egészen 1-2 milliós nagyságrendig terjed + a felhasznált bővítmények licenszdíjai./

A webshopodban lesz bankkártyás fizetés, mert ez mindenképp szükséges ahhoz, hogy automatizálni tudjuk a folyamatokat. Ennek beépítését teljeskörűen elvégzem, a fizetés működésének tesztelésével együtt.
Négyféle bankkártyás fizetési szolgáltató beépítése közül választhatsz. Mindegyik egyformán jó és megbízható, a velejáró költségek alapján kell csak eldöntened, melyiket szeretnéd.

  • Barion: ezt ingyenesen igénybe tudod venni, nincs csatlakozási díj, sem egyéb költsége a Barion részéről. Ezt teljes egészében tudom helyetted intézni.
  • Stripe: itt is ingyenes a csatlakozás, nincs csatlakozási díj, sem egyéb költsége a Stripe részéről. Ezt teljes egészében tudom helyetted intézni.
  • CIB bank: itt kb. 30 000 Ft-os* csatlakozási díjjal kell számolnod, és nyitnod kell egy céges bankszámlát a CIB banknál – ehhez személyesen be kell menned egy CIB bankfiókba, kétszer. Ezt értelemszerűen nem tudom helyetted intézni, csak a többi részét.
     /*Az a banki összekötő, akivel én együtt dolgozom, általában el tudja intézni, hogy az ügyfeleimnek elengedjék a csatlakozási díjat. De ezt nem tudom minden esetben 100%-os biztonsággal ígérni, így inkább számolj ezzel a költséggel, ha a CIB bankos lehetőséget választod./
  • OTP SimplePay: ennek a beépítésére is van lehetőség, de ez a legdrágább megoldás. Az OTP-nél a banki csatlakozási díj kb. 50 000 Ft, és szükség van egy kb. 40 000 Ft éves díjú összekötő szoftver megvásárlására is. Több okból is inkább az első három lehetőség valamelyikét javaslom, de ezt majd átbeszéljük.

/A neten fellelt információk alapján a bankkártyás fizetések beépítése 50 – 100 000 Ft körül mozog, fizetési szolgáltatónként./

Minden vásárlást követően szükséges a vevő részére számla kiállítása. Ehhez elkészítem az online számlázód regisztrálását, beállításait, összekötését a webshoppal.

Egyedül amit nem tudok helyetted megcsinálni, az a NAV-val való összekötés – mivel ehhez összekötés közben be kell majd lépned az Ügyfélkapudon keresztül. De ne aggódj, mert könnyen követhető leírás van ehhez a lépésekről, és képernyőmegosztással tudok segíteni, ha szükséges. (Vagy megkérheted a könyvelődet is az összekötésre.)

  • A legnagyobb két hazai online számlázó a Billingo és a Számlázz.hu. Mindkettő jó, itt is elegendő, ha csak a költségek alapján döntöd el, melyik legyen beépítve (az előfizetési díjak a te költségeid).
  • A Billingo alap csomagja (számlázó+API csomag) 3 023 Ft/hóves díjfizetést választva kicsit kedvezőbb az ár). Ha az utalásos fizetéseket is automatizálni szeretnéd, itt nem kell külön fizetni ezért a funkcióért, benne van.
  • A Számlázz.hu alapcsomag 3 544 Ft/hó. Ha az utalásos fizetéseket is automatizálni szeretnéd, ahhoz való kiegészítővel 4 306 Ft/hó. (Éves díjfizetést választva kicsit kedvezőbb az ár.)

Bármelyiket választhatod, de ha fontos a költséghatékonyság is, akkor a Billingo-t ajánlom, sok éves saját tapasztalat alapján. Mindkét számlázó előfizetési díjában van egy olyan rész, ami a kiállított számlák számától függően sávosan változik. Ezt figyelembe véve is a Billingo díjai a kedvezőbbek.

Vétek lenne úgy hirdetni az oldaladat, hogy közben a látogatókból nem gyűjtesz feliratkozókat. Ehhez kell a hírlevélküldő. A feliratkozókat később már ingyen újra el tudod érni a hírlevelekkel.

  • Regisztrálok neked egy ingyenes MailerLite hírlevélküldő fiókot, és minden, a hibátlan működéshez szükséges dolgot beállítok benne.
  • Összekötöm a webshopoddal, elkészítek egy dizájnos hírlevél sablont.
  • Készítek egy hírlevélre feliratkoztató űrlapot, amit beépítek a weboldaladra.
  • Megépítem azt az automatizmust, ami vezérelni fogja a vásárlás után a hozzáférés kiküldését.

A MailerLite hírlevélküldő 1000 feliratkozóig és/vagy havi 12 000 db levél kiküldéséig ingyenesen használható, ez sokáig elég lesz neked. Ha már növekszik a hírlevél listád, és túlléped az ingyenes keretet, akkor is nagyon baráti árazása van: 1000 feliratkozó felett is csak havi 10 dollárba kerül, és így már korlátlan számú levél küldhető ki havonta.

/A neten fellelt információk alapján egy hírlevélküldő rendszer beállítása, automatizmusok felépítésével, levelek megírásával, levélsablon elkészítésével 90 000- 150 000 Ft között mozog, funkcióktól függően. /

Marketing nélkül hiába van bármilyen szuper weboldalad, rendszered, ha nem hirdeted, az olyan, mintha az elkészült könyvedet betennéd a fiókba – senki nem tudna róla. Ezért Facebookon fogjuk meghirdetni az elkészült rendszeredet.

  • Elkészítem a Facebook hirdetéskezelő fiókodat, és a vállalkozáskezelő fiókodat.
  • Beállítok bennük minden szükséges dolgot.
  • Létrehozom a Facebook mérőkódodat, és telepítem a weboldaladra.
  • Elkészítem, beállítom az első Facebook hirdetési kampányodat, hirdetési szövegekkel, grafikákkal együtt (10 kép, 5 szöveg).
  • Elkészítem és beállítom a Google Analitycs fiókodat, a Google statisztikai kódját telepítem a weboldaladra, hogy figyelemmel lehessen kísérni a hirdetési kampányok eredményeit, statisztikáját.
  • Az első Facebook hirdetési kampány elindítását követő egy hónapban figyelemmel kísérem a hirdetési eredményeket, ha szükséges, módosításokat végzek a jobb eredmények érdekében.

/A neten fellelt információk alapján egy Facebook hirdetéskezelő rendszer beállítása 50 000-100 000 Ft között mozog. Hirdetéskezelést általában 40-60 000 Ft/hó munkadíjért vállalnak. Google Analitycs fiók beállítására 50 000 Ft körüli ajánlatokat találtam. /

Medium csomagban

Minden ami a Basic csomagban van, plusz még:

Ha digitális terméket fogsz értékesíteni (könyvet, tanfolyamot, workshopot, egyebet), vagy olyan szolgáltatást, amihez tartozik valamilyen tagsági rendszer, akkor ehhez szükséged lesz egy tagság kezelő és/vagy oktatási rendszerre.  Ez lesz a LearnDash.

  • Elkészítem a terméked / szolgáltatásod zárt felületét, ahol a vásárlók hozzáférhetnek a megvásárolt anyagokhoz.
  • Elkészítem és beállítom a felület működéséhez szükséges vásárlói csoportokat, amik a hozzáférési jogosultságokat vezérlik.
  • Létrehozom, és az általad biztosított tartalommal feltöltöm a tanfolyamod leckéit / a könyved fejezeteit, vagy a szolgáltatásodhoz tartozó anyagokat.

/A neten fellelt információk alapján egy oktatási felület elkészítése 300 000 – 800 000 Ft között mozog, funkcióktól függően + a felhasznált bővítmények licenszdíjai./

Extra csomagban

Minden ami a Medium csomagban van, plusz még:

Ha olyan a terméked, szolgáltatásod, hogy a vendégeidnek, ügyfeleidnek időpontot kell hozzá foglalniuk, nagyon bosszantó tud lenni – és persze anyagilag is hátrányos – ha lefoglalják az időpontot, aztán valami miatt mégsem mennek el. Ez kiküszöbölhető, ha online időpontfoglalót használsz, ahol vagy az előleget, vagy a teljes összeget ki is fizetik már a foglaláskor.

Sokféle havidíjasan használható időpontfoglaló létezik – de miért fizetnél évekig havi díjat, ha saját foglaló rendszered is lehet a saját weboldaladon?

  • Telepítem a weboldaladra az időpontfoglaló rendszert.
  • Elvégzem a szükséges beállításokat.
  • Beépítem az időpontfoglaló felületet a helyére.

/A neten fellelt információk alapján alap funkciós időpontfoglalókat 4 700-6 200 Ft/hó áraktól kezdődően találtam. További funkciókkal még magasabbak a havi díjak. Nyilvánosan kiírt árt nem találtam arra vonatkozóan, mennyiért építenek be weboldalra időpontfoglaló rendszert./

Az ajánlói partnerrendszer azt jelenti, hogy aki vásárlót, ügyfelet közvetít neked, annak a vásárlás  megtörténte után jutalékot fizetsz, mintegy honorálva azt, hogy új vásárlót (és így bevételt) hozott neked.

A saját ajánlói partnerrendszer indítása nagyszerű segítséged lehet a marketingben. Ha van partnerrendszered, sok hirdetési költséget is megspórolhatsz. Hiszen nem a hirdetésekre költesz – előre, zsebből fizetve. Hanem csak a már ténylegesen megvalósult vásárlások után fizetsz bizonyos összeget/százalékot annak, aki a vevőt hozta – utólag.

  • Telepítem a weboldaladra az ajánlói partnerrendszert.
  • Elvégzem  szükséges fordításokat, beállításokat.
  • Elkészítem hozzá a partnereknek szóló felületet.
  • Beépítem a partnerrendszert a helyére.

/A neten nem találtam olyan szolgáltatást, amivel havi díjasan  lehetne üzemeltetni a weboldaladon partnerrendszert, és olyat sem találtam sehol, ahol kiírták volna a saját partnerrendszer kiépítésének díját. Viszont nagyon sok cégnél találtam a saját tevékenységükhöz működtetett ajánlói partnerrendszert./

És ez még nem minden!
Nézd csak:
több, mint 300 000 Ft értékű bónusz is vár,
ha velem készítteted el az online rendszeredet.

És ez még nem minden!
Nézd csak:
több, mint
300 000 Ft értékű bónusz is vár,
ha velem készítteted el az online rendszeredet.

Egy ilyen rendszerrel csak akkor veszíthetsz,
ha nem használod.

BÓNUSZOK

#1 Bónusz: Elementor Pro licensz
~20 000 Ft értékben (/év)

A weboldal külalakja Elementor szerkesztővel készül. Ennek a fizetős licenszét megkapod ajándékba. Sem most, sem később nem kell érte fizetned. Ez éves szinten kb. 20 000 Ft (59$/év) megtakarítást jelent neked
Mindhárom csomaghoz

#2 Bónusz: Booster for WooCommerce plugin licensze
~48 000 Ft értékben (/év)

Ez a bővítmény nagyon sok hasznos kiegészítő funkció beállítását teszi lehetővé a webshopodban. Ennek a licensznek az eredeti ára éves szinten ~48 000 Ft (11,99$/hó lenne az előfizetés.)
Sem most, sem a későbbiekben nem kell fizetned érte.
Mindhárom csomaghoz

#3 Bónusz: WordPress és Elementor online tanfolyam
29 900 Ft értékben

Örökös hozzáférést kapsz a WordPress weboldal készítést, és azon belül az Elementor használatát is megtanító online tanfolyamomhoz. Így - ha akarod - meg is tanulhatod a WordPress, Elementor kezelését, és a későbbiekben már önállóan is tudod alakítgatni a rendszeredet. Sőt, egy profi képszerkesztő alkalmazás (Canva) használatát is megtanulhatod belőle, így csodaszép grafikákat is fogsz tudni készíteni. A tanfolyam ára a webshopomban 29 900 Ft.
Mindhárom csomaghoz

#4 Bónusz: MailerLite online tanfolyam
29 900 Ft értékben

Örökös hozzáférést kapsz a MailerLite hírlevélküldő rendszer használatát megtanító online tanfolyamomhoz. Így - ha akarod - meg is tanulhatod a MailerLite kezelését, és a későbbiekben már önállóan is tudod készíteni és küldeni a hírleveleidet, el tudsz készíteni újabb automata folyamatokat is. A tanfolyam ára a webshopomban 29 900 Ft.
Mindhárom csomaghoz

#5 Bónusz: Logó
50 000 Ft értékben

Ha nincs még logód, készítek neked egyet. A logód megjelenik a marketing anyagokon, segíti, hogy felismerjék, beazonosítsák a vállalkozásodat.
(Neten fellelhető infók alapján egy logókészítés kb. 50 000 Ft-tól érhető el.)
Mindhárom csomaghoz

#6 Bónusz: 2 ingyenes hónap a Billingo-nál
~3 000 Ft értékben

Ha még nincs online számlázód, és a Billingo mellett döntesz, nyiss fiókot azon az ajánlói linken keresztül, amit tőlem kapsz. Így 2 hónapig ingyen veheted igénybe az alap számlázó előfizetést.
Mindhárom csomaghoz

#7 Bónusz: MailerLite ajándék
~7 000 Ft értékben

Ha még nincs MailerLite hírlevélküldő fiókod, és azon az ajánlói linken keresztül regisztrálsz, amit adok, akkor regisztráció után jóváírnak az egyenlegeden 18 eurot. Ezt később, amikor fizetősre váltod a fiókod, felhasználhatod havi díj fizetésre (kb. 2 havi díjnak felel meg).
Mindhárom csomaghoz

#8 Bónusz: LearnDash plugin licensze
~69 000 Ft értékben (/év)

Ez a bővítmény fogja kezelni a hozzáféréseket az oldaladra feltöltött anyagok (könyv, tanfolyam, letölthető digitális termékek) esetén. Ennek a licensznek az eredeti ára éves szinten ~69 000 Ft (199$/év).
Sem most, sem a későbbiekben nem kell fizetned érte.
Medium és Extra csomaghoz

#9 Bónusz: Használati útmutató az időpontfoglalóhoz
20 000 Ft értékben

Kapsz egy képes leírásos minikurzust, hogy önállóan is tudd kezelni az időpontfoglalód legfőbb funkcióit.
Extra csomaghoz

#10 Bónusz: Használati útmutató a partnerrendszerhez
24 000 Ft értékben

Kapsz egy képes leírásos minikurzust, hogy önállóan is tudd kezelni az ajánlói partnerrendszered legfőbb funkcióit.
Extra csomaghoz

Ilyen lehetőséged nem sokszor adódik,
hogy rövid időn belül, technikai ismeretek nélkül is felépíthesd az online birodalmad.

ÜGYFELEIM MONDTÁK

"Nekem nem könyv vagy tanfolyam értékesítésben volt segítségemre Orsi, de rendszer felépítésben igen. 20 éve működik beteg gyerekeket segítő alapítványunk, és az online térbe való belépésünket segítette automatizálással. A honlapunkon keresztül történő adományozás már bankkártyával vagy azonnali utalással is megoldható, az adományozó pedig rögtön megkapja az erről szóló adóigazolást. Az adminisztráció így sokkal egyszerűbbé vált, ami időmegtakarítást is jelent. Szívből ajánlom mindenkinek!"
"Orsi két webshopomat is készítette és kezeli, egy ékszeres webshopot és egy más jellegűt. Megbízható, gyors és pontos munkájáért, segítőkészségéért nagyon hálás vagyok. Kreatív, tele van ötletekkel és mindig mindent nagyon gyorsan megold az elképzeléseim szerint. Mint embert és mint szakembert is jó szívvel ajánlom mindenkinek!"
"Orsival nagyon jó együtt dolgozni, mert meghallgatja és megvalósítja az elképzeléseket, akkor is, ha ugyanannyi pénzért tehetne kevesebb energiát is a projectbe. Kiválóan kezeli a nyűgösebb helyzeteket, és az ember egy pillanatig sem érzi azt, hogy ő is csak egy ügyfél a sok közül. A mai világban kevés az ilyen szolgáltatás, ahol a korrektség, a színvonal és az emberi hozzáállás ennyire nincs feledésben. Már csak hab a tortán, hogy közben lehet tőle tanulni is - a közös munka végén nem csak az általa elkészített dolgokkal lettem gazdagabb, hanem sok egyéb olyan információval, ami a későbbiekben segíti az önálló problémamegoldásokat. Amivel pedig nem boldogulok – mert az ember mégsem érthet mindenhez – azt ezentúl csakis rá bízom majd (ezt veheti fenyegetésnek🙂 )!"
"Az Orsit egy közösségi oldalról ismertem, elmondtam az elképzelésemet, amit maximálisan megértett és megcsinálta igen gyorsan, úgy ahogy én elképzeltem. Az oldal fél éve működik probléma mentesen és nagy sikerrel. Az Orsit tiszta szívvel tudom ajánlani mindenkinek, korrekt és megbízható munkát végez."
Egy ilyen rendszer pénzbe kerül, de
nagyon rövid idő alatt meg tud térülni, és utána egy (majdnem) passzív bevételi forrást biztosít.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha bármit el akarsz adni (kereskedelmi forgalomban), akár az interneten, akár azon kívül, ott tudni kell számlát adni a vásárlónak. Ha van céged vagy vállalkozásod, akkor ez nem probléma.

Ha nem vagy még számlaképes, akkor is van több lehetőség, hogy elindulhasson a rendszered. Például ha családtagodnak van vállalkozása, számlázhat ő a nevedben, és egymás között megegyeztek az adózás miatti elszámolásról.

Vagy indulhatsz úgy is, hogy kezdetben az adószámos magánszemély státuszt váltod ki: ezzel csak a keletkezett bevétel után van fizetési kötelezettséged, ha nincs bevétel, fizetni sem kell. Aztán ha látod, hogy beindultak a dolgok, és már érdemes, akkor kiváltod a vállalkozást.

Ha egyik megoldás sem jöhet szóba, akkor is érdemes kérned egy beszélgetést, mert jó eséllyel tudunk megoldást találni neked.

 

A weboldal frissítéséhez fogok adni egy képes, lépésről lépésre segítő útmutatót. Ezt te is meg fogod tudni csinálni. Ha van benned hajlandóság, hogy megtanuld a technikai dolgokat, és időt is szánsz rá, bele tudsz tanulni a WordPress weboldal kezelésébe. Számos ingyenes anyagot is találhatsz ehhez az interneten, vagy nálam is vannak megvásárolható tanfolyamok a témában.

A hírlevélküldőhöz ajándékba megkapod a komplett tanfolyamomat, annak a kezelését abból egészen biztosan meg tudod tanulni, és fogsz tudni önállóan hírleveleket írni és küldeni.

A webshop és az oktatási felület már kicsit bonyolultabb és egymással összefüggésben lévő felületek.
Ha a feltöltött leckék/könyv fejezetek tartalmát szeretnéd valamikor módosítani, ahhoz fogok neked adni szintén egy képes segédanyagot, ezzel ezt meg fogod tudni oldani önállóan is.
Ha később újabb könyvet/tanfolyamot szeretnél majd feltölteni a már kész rendszeredbe, azt majd inkább bízd rám, mert ilyenkor a rendszer több részében is kell beállításokat végezni, attól függően, hogyan akarod majd az új anyagot működtetni. Itt túl sok variációs lehetőség van ahhoz, hogy tudjak egy általánosan használható segédletet adni hozzá.
Ha bármilyen módosítást, változtatást, új anyag feltöltését szeretnéd megoldani, egyeztetünk, és eseti megbízás keretében elvégzem a feladatot.

Ha egyáltalán semmilyen technikai dologba nem szeretnél sem belefolyni, sem beletanulni, arra is van lehetőség, hogy a havi karbantartási munkákat, és az egyéb módosításokat akár eseti megbízással, akár havi díjas előfizetéssel kiszervezd nekem. Vagy másnak.

Igen, nem leszel magadra hagyva.

A rendszert megrendelőknek lesz egy zárt Facebook csoportunk, ott a rendszerrel és annak részeivel kapcsolatos általános kérdéseket nyugodtan fel lehet tenni, rövid időn belül válaszolok rá. Ha speciális, egyedi kérdésed, problémád van, amire egyedileg kell választ, megoldást találni, abban egyedi konzultáció keretében kérhetsz segítséget.

Teljes egészében a tied lesz a teljes rendszer. A te neveden lesz a tárhely, a domain név, az online számlázó. A tied lesz a Facebook hirdetési fiók, és a Google Analitycs fiók is. Teljes mértékben a saját tulajdonod lesz a weboldalad, a webshopod, és az oktatási felületed. Mindenhez megkapsz minden hozzáférést (akkor is, ha nem értesz hozzá.) A rendszereddel a kifizetése után teljesen szabadon rendelkezhetsz, ha úgy döntesz, akár el is adhatod.

Előfordulhat, hogy neked már van hírlevélküldőd, vagy weboldalad, vagy nem mindenre, hanem csak egyik vagy másik elemre lenne szükséged.

Az itt ismertetett ajánlat komplett kerek egész rendszer építésére vonatkozik, a megadott paraméterek szerint. Ha neked másra van szükséged, beszéljünk. Elmondod, mit szeretnél, megbeszéljük a lehetőségeket, és a részletek pontosítását követően adok rá árajánlatot. Az ajánlatkérés nem kerül semmibe.

Szinte mindenben más 🙂

A hagyományos könyvkiadáshoz elég sok pénz kell (lektorálás, grafikai tervezés, nyomda, szállítás, ha könyvesboltba kerül, az ottani “polcdíj”, postázás, stb.). Ezzel minden egyes új könyved kiadásánál számolni kell.

A kiadó nagyon magas százalékot levon az értékesítési árból, te csak töredékét kapod meg. Nincs beleszólásod sem az eladási árba, sem az akciókba.

Ha a kiadó értékesíti könyvesboltban, ott a tied elvész a rengeteg könyv között. Ha online értékesítik, ott is jó eséllyel elkalandozik a látogató a többi ajánlott könyv felé, ezért célszerűbb, ha van saját értékesítő oldalad hozzá. 

Fizikai könyvnél van a vásárlónak szállítási költsége is, ami már elég drága.

És még rengeteg okból más a kétféle megoldás. A hagyományos könyvkiadás és az online könyvkiadás összehasonlításáról és egyéb, a témához kapcsolódó hasznos tudnivalóról bővebben olvashatsz >>> ITT és az oldalam >>> blogján.

Mindkét megoldás más. Ha egy oktatási portálra teszed fel a tanfolyamodat, azt neked kell technikailag megcsinálnod. Az általam kínált megoldással nem kell értened a technikához.

Egy gyűjtőportálon könnyen lehetnek a te témádban más, konkurens tanfolyamok is, így árversenyre kényszerülhetsz, illetve elveszítheted a te tanfolyamod hirdetésére odaérkező látogatókat, akik átcsábulhatnak másik tanfolyamokhoz (a bőség zavara). A saját rendszeredben, saját weboldaladon csak  a te dolgaiddal találkozik a hirdetésből odaérkező látogató.

Egy gyűjtőportál nem a sajátod. Vagy százalékos részesedést kell fizeted, vagy havi díjat fizetsz a használatáért, vagy eleve a portálnak fizetnek a vásárlók, és ő fizet neked ebből valamennyit. A saját rendszeredben értékesítve minden bevétel a tiéd, és hozzád érkezik be.

Ha további információkra vagy kíváncsi az online tanfolyami témában, nézd meg >>>EZT az oldalamat és az oldal >>>blogját.

Ha részletfizetést választasz, 2 vagy 3 részletben fizetheted ki a választott online rendszer elkészítésének díját.

A fizetési ütemezést te választhatod meg.

Például fizetheted a részleteket havonta, így 2 vagy 3 hónap alatt lesz kész a rendszered.
De ha a részletek összegét nagyobb időközönként – pl. 3 havonta tudod előteremteni – akkor ezt is választhatod.

Ha 2 részletben fizetsz:

– Az első részlet kifizetését követően elkészül a WordPress weboldalad és a hírlevélküldőd.
– A második részlet kifizetését követően elkészül a webshopod és a bankkártyás fizetés, az online számlázód, az oktatási felületed, a hirdetési fiókod. Tehát minden egyéb, ami még fennmaradt. És megkapod a hozzáféréseket is.

Ha 3 részletben fizetsz:

– Az első részlet kifizetését követően elkészül a WordPress weboldalad és a hírlevélküldőd.
– A második részlet kifizetését követően elkészül a webshopod, a bankkártyás fizetés, és az online számlázód.
– A harmadik részlet kifizetését követően pedig elkészül az oktatási felületed, a hirdetési fiókod, az időpontfoglalód és a partnerrendszered. Tehát minden egyéb, ami még fennmaradt. És megkapod a hozzáféréseket is.

A weboldaladról tudnak neked üzenetet küldeni egy űrlapon keresztül, ez a te email címedre fog beérkezni. Így a feltett kérdésekre értelemszerűen te tudsz majd válaszolni – hiszen a termékedet te fogod ismerni legjobban, az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekre is te tudod a válaszokat.

A hírlevélküldőn keresztül bármikor küldhetsz a feliratkozóidnak, vásárlóidnak hírlevelet, olyan tartalommal, amilyennel szeretnél.

Létrehozhatsz a vásárlóidnak egy Facebook csoportot is, és ott is kérdezhetnek, ha szükséges.

Ezek közül azt használod, ami neked kényelmes.

Röviden: igen.

A rendszer a te saját rendszered lesz, a vásárlóidnak te állítasz ki számlát, te tárolod a számlázási adataikat, így mindenképpen közöd lesz az adatkezelési törvényhez. Adatkezelő leszel, így vannak kötelező dolgok, amiknek fel kell kerülnie a weboldaladra:

  • mivel értékesíteni fogsz, kelleni fog egy ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
  • kell egy Adatkezelési tájékoztató
  • és kell lennie Impresszum oldalnak is a főbb adatokkal
  • a bankkártyás fizetési megoldásokhoz is vannak előírt, kötelezően megjelenítendő dolgok

De ettől nem kell megijedned.

Az adatkezelési dokumentumokhoz tudok neked adni sablonokat, amiket kitöltesz az adataiddal, és az felkerülhet az oldalra. Vagy elkészíttetheted őket szakemberekkel, és akkor ez lesz feltöltve. Illetve mutatok majd egyéb alternatív megoldásokat is, szabadon ki tudod választani a neked leginkább megfelelő megoldást.

Gondold végig logikusan.

Ha ügynökséggel készítteted, ott több ember dolgozik egy-egy projekten (szövegíró, grafikus, SEO szakember, marketinges, programozó, stb.). Mindnek van munkadíja. Az ügynökség általában céges formában működik, magasabb adótételekkel, esetleg még iroda fenntartási költségekkel, rezsivel, járulékokkal is számolnia kell. Ha alvállalkozókkal dolgozik, akik az ügynökségnek számláznak, az alvállalkozó munkadíjára rárakódik még az ügynökség haszna. Ezek mind-mind költségnövelő tényezők.

Én egyéni vállalkozó vagyok, KATA adózással*, ami azt jelenti, bevételtől függetlenül tervezhető havi fix összeget fizetek adóként. Itthonról dolgozom, nem jelent plusz költséget a rezsi, az eszközök. Nincsenek alkalmazottaim, nem kell utánuk járulékot fizetnem.

Másrészt, mivel nem kell több ember munkáját összehangolni, egy kézben van minden munkafázis, rövidebb idő alatt el tud készülni a teljes projekt.

Mivel már több ilyen teljes rendszert készítettem, kialakult már benne a rutinom, az eszközrendszerem, a munkafázisok egymásra épülésének sorrendje. Van, amit tudok automatizálni, egyszerűsíteni, ez is rövidíti az elkészülési időt.

Mindezek miatt sokkal alacsonyabban tudom tartani a díjaimat, mert nem rakódik rá a sokféle költségnövelő tényező.

/Ugyanakkor, a jelenleg feltüntetett áraim csak június 30-ig érvényes bevezető árak, utána én is árat fogok emelni./

* A KATA adózás – sajnos – azzal is együtt jár, hogy egyenlőre céges névre nem tudok kiállítani számát, csak magánszemély nevére. Ha te is KATA adózású vállalkozó vagy, akkor ez nem probléma. Ha viszont mindenképpen céges névre szóló számla kellene, mert el szeretnéd számolni költségként a rendszerépítés díját, akkor előzetesen egyeztessünk ennek lehetséges megoldásáról.

Ez nagyon sok tényezőtől függ. Általánosan érvényes fix összeget erre a kérdésre nem lehet mondani. Saját tapasztalataim könyvekkel és online tanfolyamokkal vannak, így itt most erről írok.

Alap feltétel, hogy az elkészült könyved, online tanfolyamod olyan legyen, ami értéket képvisel. Ami egy embercsoport valamilyen problémáját segít megoldani, valamilyen meglévő igényt elégít ki.

Ha ez megvan, akkor nagy gond már nem lehet.

Az, hogy mennyit tudsz egy könyvből, vagy egy online tanfolyamból keresni, többek között függ az árazástól is.

Könyvek esetén általánosabb témákban általában 4-10 000 Ft közötti árakat lehet látni. Speciálisabb témájú szakkönyvek esetén lehet ennél valamivel magasabb is az ár.

Online tanfolyamok esetén viszont sokkal nagyobb a mozgástered az árazásban is. Témától, célközönségtől, a célközönség fizetőképességétől, a tartalom mennyiségétől függően néhány ezertől akár több százezer forintig is terjedhet egy online kurzus ára.

Azt is jó észben tartani, hogy egy könyvből – szinte bármilyen könyvből – lehet készíteni online kurzust is. Feltuningolhatod pl. videókkal, különböző kapcsolódó, letölthető, kitölthető anyagokkal, hangfelvételekkel, esettanulmányokkal, riportokkal… és még megannyi lehetőséged van, hogy egy könyvből akár online kurzust is készíthess.

Hogy mégis tudj valamihez viszonyítani – még ha te más témában gondolkozol is – készítettem egy hosszabb cikket, amiben a saját példámon keresztül, a saját elért eredményem számait megmutatva vezetem le ezt a kérdést.

Az oldal alján kérd el a további hasznos infókat adó levélsorozatot, abban ezt az említett cikket is megkapod, és részletesen beleláthatsz a kulisszatitkokba.

ÁRAK ÉS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Minden csomag esetében 3 féle fizetési opció közül választhatsz (egy összegben, 2 vagy 3 részletben fizetve).

A munkát minden esetben megbeszéléssel és szerződéskötéssel kezdjük.

Egyösszeges fizetés esetén a választott csomag alatti gombra kattintva a csomag a webshopban megvásárolható, bankkártyás vagy utalásos fizetéssel.
Részletfizetés választása esetén az első részlet vásárolható meg a webshopban, a következő részletre NINCS automatikus díjlevonás. A következő részlet(ek) fizetése előtt egyeztetünk, és az általad megadott ütemezés szerint küldöm majd a további részlet(ek) díjbekérőjét.

Részletfizetés választása esetén a választott csomag tartalmának kivitelezése 2 részletben fizetés esetén 2 ütemben, 3 részletben fizetés esetén 3 ütemben valósul meg, az egyes részek kifizetését követően.
A részletek fizetési ütemezését te választhatod meg: fizetheted a részleteket havonta, kéthavonta, vagy olyan időközönként, ahogyan belefér a költségvetésedbe. Minden esetben a következő részlet fizetése előtt egyeztetés szükséges, és úgy küldöm a díjbekérőt.

WebPack- Basic

Egy összegben fizetve:

400 000 Ft

2 részletben fizetve:

2 x 220 000 Ft

3 részletben fizetve:

3 x 160 000 Ft

WebPack – BASIC csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing

  • Elementor Pro licensz ~20 000 Ft értékben (/év)
  • Booster for WooCommerce plugin licensze ~48 000 Ft értékben (/év)
  • WordPress és Elementor online tanfolyam – 29 900 Ft értékben
  • MailerLite online tanfolyam 29 900 Ft értékben
  • Logó – 50 000 Ft értékben
  • 2 ingyenes hónap a Billingo-nál ~3 000 Ft értékben
  • MailerLite ajándék ~7 000 Ft értékben

WebPack- Medium

Egy összegben fizetve:

600 000 Ft

2 részletben fizetve:

2 x 320 000 Ft

3 részletben fizetve:

3 x 230 000 Ft

WebPack – MEDIUM csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing
LearnDash oktatási/ tagságkezelő rendszer

  • Elementor Pro licensz ~20 000 Ft értékben (/év)
  • Booster for WooCommerce plugin licensze ~48 000 Ft értékben (/év)
  • WordPress és Elementor online tanfolyam – 29 900 Ft értékben
  • MailerLite online tanfolyam 29 900 Ft értékben
  • Logó – 50 000 Ft értékben
  • 2 ingyenes hónap a Billingo-nál ~3 000 Ft értékben
  • MailerLite ajándék ~7 000 Ft értékben
  • LearnDash plugin licensze ~69 000 Ft értékben

WebPack- Extra

Egy összegben fizetve:

800 000 Ft

2 részletben fizetve:

2 x 420 000 Ft

3 részletben fizetve:

3 x 290 000 Ft

WebPack – EXTRA csomag tartalma:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
Marketing
LearnDash oktatási/ tagságkezelő rendszer
Időpontfoglaló alkalmazás
Ajánlói partnerrendszer

  • Elementor Pro licensz ~20 000 Ft értékben (/év)
  • Booster for WooCommerce plugin licensze ~48 000 Ft értékben (/év)
  • WordPress és Elementor online tanfolyam – 29 900 Ft értékben
  • MailerLite online tanfolyam 29 900 Ft értékben
  • Logó – 50 000 Ft értékben
  • 2 ingyenes hónap a Billingo-nál ~3 000 Ft értékben
  • MailerLite ajándék ~7 000 Ft értékben
  • LearnDash plugin licensze ~69 000 Ft értékben
  • Használati útmutató az időpontfoglalóhoz 20 000 Ft értékben
  • Használati útmutató a partnerrendszerhez 24 000 Ft értékben

MÉG TÖBB INFÓRA VAGY KÍVÁNCSI?

Kérd el a további ötleteket, tippeket adó levélsorozatot, amiből sok hasznos plusz információt kapsz a témával kapcsolatban. Többek között egy saját példámat bemutató esettanulmányban konkrét kiadási-bevételi számokat is mutatok, hogy lásd, mivel tudsz  számolni egy online rendszer esetén.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Köszönöm, hogy megosztod az oldalt!