Barion Pixel

Alakítsd a tudásodat profittá!

Keress pénzt online tanfolyamokkal vagy könyvekkel!
Automatizált rendszerben,
ami helyetted​ dolgozik
éjjel-nappal!

ÜDVÖZÖLLEK!

Szabó Orsi vagyok, online vállalkozó, kivitelező, online oktató. Magamnak és ügyfeleimnek sok éve építek olyan komplett rendszereket, amikkel automatizáltan lehet pénzt keresni a nap 24 órájában, online tanfolyamok, könyvek, szolgáltatások értékesítésével.

Ebben a témában nagy tapasztalattal tudok neked segíteni.

Ha készen állsz arra, hogy a tudásodból pénzt csinálj, én segítek a megvalósításban!
Tarts velem, és tudd meg, hogyan tehetjük együtt sikeressé a Te ötletedet is!

Miért érdemes az
infóbizniszben
részt venni?

Szeretnél pénzt keresni a tudásoddal?

Ha rendelkezel bármilyen területen átadható tudással, most itt az idő, hogy ebből profitálj online tanfolyamokkal és/vagy könyvekkel!

Miért érdemes az infóbizniszt választanod?

  1. Skálázható: Az online tanfolyamok és könyvek egyszeri elkészítése után szinte korlátlan számú érdeklődőhöz eljuthatsz.
  2. Passzív jövedelem: Az egyszer megírt könyv vagy létrehozott tanfolyam folyamatos bevételt generálhat anélkül, hogy újra és újra dolgozni kellene rajta.
  3. Rugalmas: Saját tempódban, saját időbeosztásod szerint dolgozhatsz, bárhonnan a világból.
  4. Szakértői státusz: Az infóbiznisz révén könnyedén pozicionálhatod magad szakértőként a szakterületeden.

Miért gondolkozz automatizált rendszerben?

Hatékony, időt takarít meg

Az automatizált rendszerek lehetővé teszik, hogy vállalkozásod zökkenőmentesen és hatékonyan működjön. Az ismétlődő feladatok automatizálásával rengeteg időt takaríthatsz meg, amit így kreatív értékteremtésre, tervezésre, fejlesztésére fordíthatsz.

Folyamatos bevétel

Az automatizált rendszer biztosítja, hogy vállalkozásod éjjel-nappal működjön. Az online értékesítés automatikusan történik, így folyamatosan generálhatsz bevételt, akár alvás közben is.

Csökkentett hibalehetőség

Az automatizáció minimalizálja az emberi hibák lehetőségét, mivel a rendszerek előre meghatározott folyamatok szerint működnek. Ez garantálja, hogy minden tranzakció, számlázás és kommunikáció zökkenőmentesen és pontosan történjen.

Skálázhatóság

Az automatizált rendszerek a vállalkozásod növekedésével együtt tudnak fejlődni. Új tanfolyamok indítása, több ügyfél kiszolgálása vagy bővített szolgáltatások bevezetése - az automatizált rendszerek rugalmasan alkalmazkodnak az igényeidhez.

Jobb ügyfélélmény

Az automatikus visszaigazolások, személyre szabott ajánlatok és folyamatos ügyféltámogatás mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek és visszatérjenek.

Könnyű elemzés és nyomonkövetés

Az automatizált rendszerek lehetővé teszik a részletes adatok gyűjtését és elemzését, így pontosan nyomon követheted a teljesítményedet. Ezek az adatok segítenek azonosítani az erősségeidet, gyenge pontjaidat és a növekedési lehetőségeket.

Hogyan működik egy automata rendszer?

Nézd meg ezt a rövid videót!

Milyen részekből áll egy automata rendszer?

Tárhely, domain név

A tárhelyen "lakik" a weboldalad, a domain név pedig az "elérési címe", amin keresztül megtalálják a látogatók az interneten.

Weboldal

A weboldal az a felület, ahol bemutathatod a terméked, szolgáltatásod, és amit még meg akarsz mutatni a tevékenységedből.

Webshop

A webshopodban tudod eladni a termékedet, szolgáltatásodat automatizáltan, éjjel-nappal, felhasználóbarát formában.

Bankkártyás fizetés

A biztonságos bankkártyás fizetési lehetőség ma már alap elvárásnak számít egy webshopban - és az automatizáláshoz is elengedhetetlen.

Online számlázó

Minden értékesítés után számlát kell kiállítanod a vásárló felé. Az online számlázó nem csak kiállítja a számlát, de el is küldi azt a vevőnek.

Hírlevélküldő

A hírlevélküldő beállított hírlevél sorozataival kommunikálhatsz automatikusan a vásárlóiddal és informálhatod az érdeklődőket.

Tagságkezelő/oktatási felület

Ha könyvet, tanfolyamot, bármilyen tudásanyagot, vagy csoporttagságot értékesítesz, szükség lesz egy tagság- és jogosultság kezelő rendszerre is.

Marketing

Bármilyen részekből épül is fel az online rendszered, mindenképp szükség lesz a marketing többféle formájára is, hogy megfelelő forgalmat érj el.

Hogyan lehet ilyen rendszered?

Legtöbb esetben jó dolog, ha valamiben van sokféle választási lehetőséged – de ha nem értesz egy területhez, és úgy kell választanod, az sokszor inkább gátló tényező. 

Ezért ebben az ajánlatban ezt a terhet leveszem a válladról. Csak olyasmiben kell döntést hoznod, ami nem okoz nehézséget, amihez nem kell speciális technikai szaktudás (pl. hogy milyen színek tetszenek).

A fentebb felsorolt online rendszer alkotóelemek mindegyikét sokféleképpen, különféle eszközökkel, szoftverekkel meg lehet valósítani. Annyi a variációs lehetőség, hogy könnyű elveszni köztük, pláne, ha minden ismeretlen újdonság számodra.

Nekem is több évembe, rengeteg próbálkozásba, és néha bizony kudarcba is került, mire megtaláltam azokat az eszközöket, amikkel megbízható és stabil online rendszert tudok felépíteni.

Te viszont a sok felesleges kísérletezést, tesztelést, tanulást, kudarcot most mind megspórolhatod: olyan ajánlatot állítottam össze, ami lényegesen könnyebbé teszi a dolgod, ha online rendszert szeretnél használni.

Amit most kínálok neked:

"INSTANT" AUTOMATIZÁLT ONLINE RENDSZER

Nézd meg, mit takar ez az elnevezés, és miért lesz jó neked.

Bevált, tesztelt eszközök

Minden rész felépítéséhez bevált, megbízható eszközöket választottam ki, amiket én is használok a saját rendszereimben, amikkel már több éves tapasztalatom van.

Rövid elkészülési idő

Az ilyen rendszerek építésére már kialakult munkafolyamataim vannak, nem kell keresgélnem, mit mivel és hogyan. És mivel a rendszer minden elemét én készítem, így nem kell több szakember munkájára, szabad kapacitására várni, folyamatában készül a rendszer, a lehető legrövidebb idő alatt.

Technikailag fix elemek

A rendszer technikai felépítése a megadott eszközökkel készül - így nem kell beleásnod magad a technikai részletekbe és lehetséges variációkba. Pont azokat az eszközöket alkalmazom a te rendszered felépítéséhez is, amik a sajátjaimban a legjobban beváltak. Biztos lehetsz benne, hogy stabil, megbízható rendszered lesz (éppen olyan gondossággal elkészítve, mintha csak magamnak készíteném).

Mit kapsz konkrétan a csomagban?

Nézd végig a részleteket a kis nyilakra kattintva.

Egy weboldal létrehozásához szükség van egy tárhelyre (itt fog “lakni” a weboldalad), és egy domain névre (ezen a “címen” érhető el az oldalad).

  • Ha nincs még domain neved és tárhelyed, ezek vásárlását, beállítását, összekötését megcsinálom. (A domain névnek és a tárhelynek éves díjai vannak, ezek költsége a tied.  A tárhely kb. 12 000 Ft/év, domain név kb. 2 000 Ft/év).
  • A weboldalon használt színeket te választhatod ki.
  • Lesz egy teljes értékű webhelyed, és a termékedhez/szolgáltatásodhoz elkészül egy értékesítési (sales) oldal. Teljes szövegírással, grafikákkal együtt. Az értékesítési oldalon bemutatásra kerül a terméked/szolgáltatásod, itt mindent el tudsz róla mondani az érdeklődőnek, ami segít neki meghozni a vásárlási szándékát.

/Egy alap WordPress weboldal elkészítése – a neten fellelhető árak szerint-  100 – 500 000 Ft között mozog + az alkalmazott bővítmények licenszdíjai. Szövegírók általában karakter alapon számolnak. Egy speciálisan értékesítést segítő oldal elkészítése a weboldalon belül kb. 100 000 Ft-tól indul./

A weboldaladon belül elkészül egy WooCommerce webshop is. Itt tudják megvásárolni az érdeklődők a termékedet/szolgáltatásodat. (Később ide egyéb termékeid, szolgáltatásaid is felkerülhetnek, bármennyi.)

  • Itt a webshopban tudnak bankkártyával is fizetni, de ha szeretnéd, lehet banki átutalásos fizetés is mellette.*
    * A banki átutalásos fizetés esetén az alap számlázó előfizetéssel nem  lehet teljes mértékben automatizálni a folyamatokat. Ha a vásárló átutalásos fizetést választ, akkor lesz egy pici manuális teendőd: amikor a számládra megérkezik az összeg, be kell lépned a webshop felületre, és megnyomni egy gombot. Ennyi. Ezután a számlakészítés és a többi folyamat már automatikusan megy tovább. De ha hajlandó vagy többet fizetni az online számlázó egy plusz funkciójáért, amivel összekötheted a  bankszámláddal, és automatikusan tudja figyelni a beérkező utalásokat, akkor ez a lépés is automatizálható.

/A neten fellelhető árak alapján egy webshop elkészíttetése 250 000 Ft-tól egészen 1-2 milliós nagyságrendig terjed + a felhasznált bővítmények licenszdíjai./

A webshopodban lesz bankkártyás fizetés, mert ez mindenképp szükséges ahhoz, hogy automatizálni tudjuk a folyamatokat. Ennek beépítését teljeskörűen elvégzem, a fizetés működésének tesztelésével együtt.
Négyféle bankkártyás fizetési szolgáltató beépítése közül választhatsz. Mindegyik egyformán jó és megbízható, a velejáró költségek alapján kell csak eldöntened, melyiket szeretnéd.

  • Barion: ezt ingyenesen igénybe tudod venni, nincs csatlakozási díj, sem egyéb költsége a Barion részéről. Ezt teljes egészében tudom helyetted intézni.
  • Stripe: itt is ingyenes a csatlakozás, nincs csatlakozási díj, sem egyéb költsége a Stripe részéről. Ezt teljes egészében tudom helyetted intézni.
  • CIB bank: itt kb. 30 000 Ft-os* csatlakozási díjjal kell számolnod, és nyitnod kell egy céges bankszámlát a CIB banknál – ehhez személyesen be kell menned egy CIB bankfiókba, kétszer. Ezt értelemszerűen nem tudom helyetted intézni, csak a többi részét.
     /*Az a banki összekötő, akivel én együtt dolgozom, általában el tudja intézni, hogy az ügyfeleimnek elengedjék a csatlakozási díjat. De ezt nem tudom minden esetben 100%-os biztonsággal ígérni, így inkább számolj ezzel a költséggel, ha a CIB bankos lehetőséget választod./
  • OTP SimplePay: ennek a beépítésére is van lehetőség, de ez a legdrágább megoldás. Az OTP-nél a banki csatlakozási díj kb. 50 000 Ft, és szükség van egy kb. 40 000 Ft éves díjú összekötő szoftver megvásárlására is. Több okból is inkább az első három lehetőség valamelyikét javaslom, de ezt majd átbeszéljük.

/A neten fellelt információk alapján a bankkártyás fizetések beépítése 50 – 100 000 Ft körül mozog, fizetési szolgáltatónként./

Minden vásárlást követően szükséges a vevő részére számla kiállítása. Ehhez elkészítem az online számlázód regisztrálását, beállításait, összekötését a webshoppal.

Egyedül amit nem tudok helyetted megcsinálni, az a NAV-val való összekötés – mivel ehhez összekötés közben be kell majd lépned az Ügyfélkapudon keresztül. De ne aggódj, mert könnyen követhető leírás van ehhez a lépésekről, és képernyőmegosztással tudok segíteni, ha szükséges. (Vagy megkérheted a könyvelődet is az összekötésre.)

  • A legnagyobb két hazai online számlázó a Billingo és a Számlázz.hu. Mindkettő jó, itt is elegendő, ha csak a költségek alapján döntöd el, melyik legyen beépítve (az előfizetési díjak a te költségeid).
  • A Billingo alap csomagja (számlázó+API csomag) ~ 3 900 Ft/hóves díjfizetést választva kicsit kedvezőbb, kb. havi kb. 3400 Ft/hó-ra jön ki). Ha az utalásos fizetéseket is automatizálni szeretnéd, itt nem kell külön fizetni ezért a funkcióért (bankszinkron), benne van.
  • A Számlázz.hu alapcsomag és hozzá az automatikus számlakiállítást lehetővé tevő csomag együtt 4 420 Ft/hó, de ez csak havi 50 db számla kiállításig jó. A következő sávnál, havi 50 számla felett már 10 770 Ft/hó. (Éves díjfizetést választva kicsit kedvezőbb az ár.)

Bármelyiket választhatod, de ha fontos a költséghatékonyság is, akkor a Billingo-t ajánlom, sok éves saját tapasztalat alapján. Mindkét számlázó előfizetési díjában van egy olyan rész, ami a kiállított számlák számától függően sávosan változik. Ezt figyelembe véve is a Billingo díjai a kedvezőbbek.

Vétek lenne úgy hirdetni az oldaladat, hogy közben a látogatókból nem gyűjtesz feliratkozókat. Ehhez kell a hírlevélküldő. A feliratkozókat később már ingyen újra el tudod érni a hírlevelekkel.

  • Regisztrálok neked egy ingyenes MailerLite hírlevélküldő fiókot, és minden, a hibátlan működéshez szükséges dolgot beállítok benne.
  • Összekötöm a webshopoddal, elkészítek egy dizájnos hírlevél sablont.
  • Készítek egy hírlevélre feliratkoztató űrlapot, amit beépítek a weboldaladra.
  • Megépítem azt az automatizmust, ami vezérelni fogja a vásárlás után a hozzáférés kiküldését.

A MailerLite hírlevélküldő 1000 feliratkozóig és/vagy havi 12 000 db levél kiküldéséig ingyenesen használható, ez sokáig elég lesz neked. Ha már növekszik a hírlevél listád, és túlléped az ingyenes keretet, akkor is nagyon baráti árazása van: 1000 feliratkozó felett is csak havi 10 dollárba kerül, és így már korlátlan számú levél küldhető ki havonta.

/A neten fellelt információk alapján egy hírlevélküldő rendszer beállítása, automatizmusok felépítésével, levelek megírásával, levélsablon elkészítésével 90 000- 150 000 Ft között mozog, funkcióktól függően. /

Marketing nélkül hiába van bármilyen szuper weboldalad, rendszered, ha nem hirdeted, az olyan, mintha az elkészült könyvedet betennéd a fiókba – senki nem tudna róla. Ezért Facebookon fogjuk meghirdetni az elkészült rendszeredet.

  • Elkészítem a Facebook hirdetéskezelő fiókodat, és a vállalkozáskezelő fiókodat.
  • Beállítok bennük minden szükséges dolgot.
  • Létrehozom a Facebook mérőkódodat, és telepítem a weboldaladra.
  • Elkészítem, beállítom az első Facebook hirdetési kampányodat, hirdetési szövegekkel, grafikákkal együtt (10 kép, 5 szöveg).
  • Az első Facebook hirdetési kampány elindítását követő egy hónapban figyelemmel kísérem a hirdetési eredményeket, ha szükséges, módosításokat végzek a jobb eredmények érdekében.

/A neten fellelt információk alapján egy Facebook hirdetéskezelő rendszer beállítása 50 000-100 000 Ft között mozog. Hirdetéskezelést általában 40-60 000 Ft/hó munkadíjért vállalnak. /

Ha digitális terméket fogsz értékesíteni (könyvet, tanfolyamot, workshopot, egyebet), vagy olyan szolgáltatást, amihez tartozik valamilyen tagsági rendszer, akkor ehhez szükséged lesz egy tagság kezelő és/vagy oktatási rendszerre.  Ez lesz a LearnDash.

  • Elkészítem a terméked / szolgáltatásod zárt felületét, ahol a vásárlók hozzáférhetnek a megvásárolt anyagokhoz.
  • Elkészítem és beállítom a felület működéséhez szükséges vásárlói csoportokat, amik a hozzáférési jogosultságokat vezérlik.
  • Létrehozom, és az általad biztosított tartalommal feltöltöm a tanfolyamod leckéit / a könyved fejezeteit, vagy a szolgáltatásodhoz tartozó anyagokat.

/A neten fellelt információk alapján egy oktatási felület elkészítése 300 000 – 800 000 Ft között mozog, funkcióktól függően + a felhasznált bővítmények licenszdíjai./

BÓNUSZOK!

Nézd csak:

több, mint 300 000 Ft értékű bónusz is vár,

ha velem készítteted el az online rendszeredet.

A weboldal külalakja Elementor szerkesztővel készül.
Ennek a fizetős licenszét megkapod ajándékba. Sem most, sem később nem kell érte fizetned. Ez éves szinten kb. 20 000 Ft (59$/év)  megtakarítást jelent neked.

Ez a bővítmény nagyon sok hasznos kiegészítő funkció beállítását teszi lehetővé a webshopodban.
Ennek a licensznek az eredeti ára éves szinten ~48 000 Ft (11,99$/hó lenne az előfizetés.)
Sem most, sem a későbbiekben nem kell fizetned érte.

Örökös hozzáférést kapsz a WordPress weboldal készítést, és azon belül az Elementor használatát is megtanító online tanfolyamomhoz.
Így – ha akarod – meg is tanulhatod a WordPress, Elementor kezelését, és a későbbiekben már önállóan is tudod alakítgatni a rendszeredet. Sőt, egy profi képszerkesztő alkalmazás (Canva) használatát is megtanulhatod belőle, így csodaszép grafikákat is fogsz tudni készíteni.
A tanfolyam ára a webshopomban 29 900 Ft.

Örökös hozzáférést kapsz a MailerLite hírlevélküldő rendszer használatát megtanító online tanfolyamomhoz.
Így – ha akarod – meg is tanulhatod a MailerLite kezelését, és a későbbiekben már önállóan is tudod készíteni és küldeni a hírleveleidet, el tudsz készíteni újabb automata folyamatokat is.
A tanfolyam ára a webshopomban 29 900 Ft.

Ha nincs még logód, készítek neked egyet. A logód megjelenik a marketing anyagokon, segíti, hogy felismerjék, beazonosítsák a vállalkozásodat.
(Neten fellelhető infók alapján egy logókészítés kb. 50 000 Ft-tól érhető el.)

Ha még nincs online számlázód, és a Billingo mellett döntesz, nyiss fiókot azon az ajánlói linken keresztül, amit tőlem kapsz. Így 2 hónapig ingyen veheted igénybe az alap számlázó előfizetést.

Ez a bővítmény fogja kezelni a hozzáféréseket az oldaladra feltöltött anyagok (könyv, tanfolyam, letölthető digitális termékek) esetén. Ennek a licensznek az eredeti ára éves szinten ~69 000 Ft (199$/év).
Sem most, sem a későbbiekben nem kell fizetned érte.

Lépésről lépésre segítő képes-írásos segédanyagokat kapsz:
– a WordPress rendszeres frissítéséhez
– az új könyvek/tanfolyamok létrehozásához
– a fejezetek/leckék tartalmának feltöltéséhez
– egy új könyv/tanfolyam beállításainak elkészítéséhez

Miért bízd rám a rendszered elkészítését?

Sok éves tapasztalat

Közel 10 éve foglalkozom weboldalak készítésével, és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő feladatokkal.

Precíz munkavégzés

Magammal szemben maximalista vagyok, nem adok ki bármilyen minőségű munkát a kezem közül.

Minden egy kézben

A-tól Z-ig kompletten megcsinálom a rendszeredet, így nem kell többféle szakemberre vadásznod.

Időhatékony folyamat

A teljes kivitelezésnek köszönhetően nincs szükség az egyes részek elkészítői között egymásra várakozásra.

Ügyfeleim mondták

"Nekem nem könyv vagy tanfolyam értékesítésben volt segítségemre Orsi, de rendszer felépítésben igen. 20 éve működik beteg gyerekeket segítő alapítványunk, és az online térbe való belépésünket segítette automatizálással. A honlapunkon keresztül történő adományozás már bankkártyával vagy azonnali utalással is megoldható, az adományozó pedig rögtön megkapja az erről szóló adóigazolást. Az adminisztráció így sokkal egyszerűbbé vált, ami időmegtakarítást is jelent. Szívből ajánlom mindenkinek!"
"Orsival nagyon jó együtt dolgozni, mert meghallgatja és megvalósítja az elképzeléseket, akkor is, ha ugyanannyi pénzért tehetne kevesebb energiát is a projectbe. Kiválóan kezeli a nyűgösebb helyzeteket, és az ember egy pillanatig sem érzi azt, hogy ő is csak egy ügyfél a sok közül. A mai világban kevés az ilyen szolgáltatás, ahol a korrektség, a színvonal és az emberi hozzáállás ennyire nincs feledésben. Már csak hab a tortán, hogy közben lehet tőle tanulni is - a közös munka végén nem csak az általa elkészített dolgokkal lettem gazdagabb, hanem sok egyéb olyan információval, ami a későbbiekben segíti az önálló problémamegoldásokat. Amivel pedig nem boldogulok – mert az ember mégsem érthet mindenhez – azt ezentúl csakis rá bízom (ezt veheti fenyegetésnek🙂)!"
"Az Orsit egy közösségi oldalról ismertem, elmondtam az elképzelésemet, amit maximálisan megértett és megcsinálta igen gyorsan, úgy ahogy én elképzeltem. Az oldal több mint egy éve működik probléma mentesen és nagy sikerrel. Az Orsit tiszta szívvel tudom ajánlani mindenkinek, korrekt és megbízható munkát végez."

Gyakori kérdések

Ha bármit el akarsz adni (kereskedelmi forgalomban), akár az interneten, akár azon kívül, ott tudni kell számlát adni a vásárlónak. Ha van céged vagy vállalkozásod, akkor ez nem probléma.

Ha nem vagy még számlaképes, akkor is van több lehetőség, hogy elindulhasson a rendszered. Például ha családtagodnak van vállalkozása, számlázhat ő a nevedben, és egymás között megegyeztek az adózás miatti elszámolásról.

Vagy indulhatsz úgy is, hogy kezdetben az adószámos magánszemély státuszt váltod ki: ezzel csak a keletkezett bevétel után van fizetési kötelezettséged, ha nincs bevétel, fizetni sem kell. Aztán ha látod, hogy beindultak a dolgok, és már érdemes, akkor kiváltod a vállalkozást.

Ha egyik megoldás sem jöhet szóba, akkor is érdemes kérned egy beszélgetést, mert jó eséllyel tudunk megoldást találni neked.

 

A weboldal frissítéséhez fogok adni egy képes, lépésről lépésre segítő útmutatót. Ezt te is meg fogod tudni csinálni. Ha van benned hajlandóság, hogy megtanuld a technikai dolgokat, és időt is szánsz rá, bele tudsz tanulni a WordPress weboldal kezelésébe. Számos ingyenes anyagot is találhatsz ehhez az interneten, vagy nálam is vannak megvásárolható tanfolyamok a témában.

A hírlevélküldőhöz ajándékba megkapod a komplett tanfolyamomat, annak a kezelését abból egészen biztosan meg tudod tanulni, és fogsz tudni önállóan hírleveleket írni és küldeni.

A webshop és az oktatási felület már kicsit bonyolultabb és egymással összefüggésben lévő felületek.
Ha a feltöltött leckék/könyv fejezetek tartalmát szeretnéd valamikor módosítani, ahhoz fogok neked adni szintén egy képes segédanyagot, ezzel ezt meg fogod tudni oldani önállóan is.
Ha később újabb könyvet/tanfolyamot szeretnél majd feltölteni a már kész rendszeredbe, azt majd inkább bízd rám, mert ilyenkor a rendszer több részében is kell beállításokat végezni, attól függően, hogyan akarod majd az új anyagot működtetni. Itt túl sok variációs lehetőség van ahhoz, hogy tudjak egy általánosan használható segédletet adni hozzá.
Ha bármilyen módosítást, változtatást, új anyag feltöltését szeretnéd megoldani, egyeztetünk, és eseti megbízás keretében elvégzem a feladatot.

Ha egyáltalán semmilyen technikai dologba nem szeretnél sem belefolyni, sem beletanulni, arra is van lehetőség, hogy a havi karbantartási munkákat, és az egyéb módosításokat akár eseti megbízással, akár havi díjas előfizetéssel kiszervezd nekem. Vagy másnak.

Igen, nem leszel magadra hagyva.

A rendszert megrendelőknek lesz egy zárt Facebook csoportunk, ott a rendszerrel és annak részeivel kapcsolatos általános kérdéseket nyugodtan fel lehet tenni, rövid időn belül válaszolok rá. Ha speciális, egyedi kérdésed, problémád van, amire egyedileg kell választ, megoldást találni, abban egyedi konzultáció keretében kérhetsz segítséget.

Teljes egészében a tied lesz a teljes rendszer. A te neveden lesz a tárhely, a domain név, az online számlázó. A tied lesz a Facebook hirdetési fiók, és a Google Analitycs fiók is. Teljes mértékben a saját tulajdonod lesz a weboldalad, a webshopod, és az oktatási felületed. Mindenhez megkapsz minden hozzáférést (akkor is, ha nem értesz hozzá.) A rendszereddel a kifizetése után teljesen szabadon rendelkezhetsz, ha úgy döntesz, akár el is adhatod.

Előfordulhat, hogy neked már van hírlevélküldőd, vagy weboldalad, vagy nem mindenre, hanem csak egyik vagy másik elemre lenne szükséged.

Az itt ismertetett ajánlat komplett kerek egész rendszer építésére vonatkozik, a megadott paraméterek szerint. Ha neked másra van szükséged, beszéljünk. Elmondod, mit szeretnél, megbeszéljük a lehetőségeket, és a részletek pontosítását követően adok rá árajánlatot. Az ajánlatkérés nem kerül semmibe.

Szinte mindenben más 🙂

A hagyományos könyvkiadáshoz elég sok pénz kell (lektorálás, grafikai tervezés, nyomda, szállítás, ha könyvesboltba kerül, az ottani “polcdíj”, postázás, stb.). Ezzel minden egyes új könyved kiadásánál számolni kell.

A kiadó nagyon magas százalékot levon az értékesítési árból, te csak töredékét kapod meg. Nincs beleszólásod sem az eladási árba, sem az akciókba.

Ha a kiadó értékesíti könyvesboltban, ott a tied elvész a rengeteg könyv között. Ha online értékesítik, ott is jó eséllyel elkalandozik a látogató a többi ajánlott könyv felé, ezért célszerűbb, ha van saját értékesítő oldalad hozzá. 

Fizikai könyvnél van a vásárlónak szállítási költsége is, ami már elég drága.

És még rengeteg okból más a kétféle megoldás. A hagyományos könyvkiadás és az online könyvkiadás összehasonlításáról és egyéb, a témához kapcsolódó hasznos tudnivalóról bővebben olvashatsz >>> ITT és az oldalam >>> blogján.

Mindkét megoldás más. Ha egy oktatási portálra teszed fel a tanfolyamodat, azt neked kell technikailag megcsinálnod. Az általam kínált megoldással nem kell értened a technikához.

Egy gyűjtőportálon könnyen lehetnek a te témádban más, konkurens tanfolyamok is, így árversenyre kényszerülhetsz, illetve elveszítheted a te tanfolyamod hirdetésére odaérkező látogatókat, akik átcsábulhatnak másik tanfolyamokhoz (a bőség zavara). A saját rendszeredben, saját weboldaladon csak  a te dolgaiddal találkozik a hirdetésből odaérkező látogató.

Egy gyűjtőportál nem a sajátod. Vagy százalékos részesedést kell fizeted, vagy havi díjat fizetsz a használatáért, vagy eleve a portálnak fizetnek a vásárlók, és ő fizet neked ebből valamennyit. A saját rendszeredben értékesítve minden bevétel a tiéd, és hozzád érkezik be.

Ha további információkra vagy kíváncsi az online tanfolyami témában, nézd meg >>>EZT az oldalamat és az oldal >>>blogját.

Ha részletfizetést választasz, 2 vagy 3 részletben fizetheted ki a választott online rendszer elkészítésének díját.

A fizetési ütemezést te választhatod meg.

Például fizetheted a részleteket havonta, így 2 vagy 3 hónap alatt lesz kész a rendszered.
De ha a részletek összegét nagyobb időközönként – pl. 3 havonta tudod előteremteni – akkor ezt is választhatod.

Ha 2 részletben fizetsz:

– Az első részlet kifizetését követően elkészül a WordPress weboldalad és a hírlevélküldőd.
– A második részlet kifizetését követően elkészül a webshopod és a bankkártyás fizetés, az online számlázód, az oktatási felületed, a hirdetési fiókod. Tehát minden egyéb, ami még fennmaradt. És megkapod a hozzáféréseket is.

Ha 3 részletben fizetsz:

– Az első részlet kifizetését követően elkészül a WordPress weboldalad és a hírlevélküldőd.
– A második részlet kifizetését követően elkészül a webshopod, a bankkártyás fizetés, és az online számlázód.
– A harmadik részlet kifizetését követően pedig elkészül az oktatási felületed, a hirdetési fiókod. Tehát minden egyéb, ami még fennmaradt. És megkapod a hozzáféréseket is.

A weboldaladról tudnak neked üzenetet küldeni egy űrlapon keresztül, ez a te email címedre fog beérkezni. Így a feltett kérdésekre értelemszerűen te tudsz majd válaszolni – hiszen a termékedet te fogod ismerni legjobban, az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdésekre is te tudod a válaszokat.

A hírlevélküldőn keresztül bármikor küldhetsz a feliratkozóidnak, vásárlóidnak hírlevelet, olyan tartalommal, amilyennel szeretnél.

Létrehozhatsz a vásárlóidnak egy Facebook csoportot is, és ott is kérdezhetnek, ha szükséges.

Ezek közül azt használod, ami neked kényelmes.

Röviden: igen.

A rendszer a te saját rendszered lesz, a vásárlóidnak te állítasz ki számlát, te tárolod a számlázási adataikat, így mindenképpen közöd lesz az adatkezelési törvényhez. Adatkezelő leszel, így vannak kötelező dolgok, amiknek fel kell kerülnie a weboldaladra:

  • mivel értékesíteni fogsz, kelleni fog egy ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
  • kell egy Adatkezelési tájékoztató
  • és kell lennie Impresszum oldalnak is a főbb adatokkal
  • a bankkártyás fizetési megoldásokhoz is vannak előírt, kötelezően megjelenítendő dolgok

De ettől nem kell megijedned.

Az adatkezelési dokumentumokhoz tudok neked adni sablonokat, amiket kitöltesz az adataiddal, és az felkerülhet az oldalra. Vagy elkészíttetheted őket szakemberekkel, és akkor ez lesz feltöltve. Illetve mutatok majd egyéb alternatív megoldásokat is, szabadon ki tudod választani a neked leginkább megfelelő megoldást.

Gondold végig logikusan.

Ha ügynökséggel készítteted, ott több ember dolgozik egy-egy projekten (szövegíró, grafikus, SEO szakember, marketinges, programozó, stb.). Mindnek van munkadíja. Az ügynökség általában céges formában működik, magasabb adótételekkel, esetleg még iroda fenntartási költségekkel, rezsivel, járulékokkal is számolnia kell. Ha alvállalkozókkal dolgozik, akik az ügynökségnek számláznak, az alvállalkozó munkadíjára rárakódik még az ügynökség haszna. Ezek mind-mind költségnövelő tényezők.

Én egyéni vállalkozó vagyok, KATA adózással*, ami azt jelenti, bevételtől függetlenül tervezhető havi fix összeget fizetek adóként. Itthonról dolgozom, nem jelent plusz költséget a rezsi, az eszközök. Nincsenek alkalmazottaim, nem kell utánuk járulékot fizetnem.

Másrészt, mivel nem kell több ember munkáját összehangolni, egy kézben van minden munkafázis, rövidebb idő alatt el tud készülni a teljes projekt.

Mivel már több ilyen teljes rendszert készítettem, kialakult már benne a rutinom, az eszközrendszerem, a munkafázisok egymásra épülésének sorrendje. Van, amit tudok automatizálni, egyszerűsíteni, ez is rövidíti az elkészülési időt.

Mindezek miatt sokkal alacsonyabban tudom tartani a díjaimat, mert nem rakódik rá a sokféle költségnövelő tényező.

/Ugyanakkor, időnként én is szoktam árat emelni, az infláció nálam is érződik…/

* A KATA adózás – sajnos – azzal is együtt jár, hogy egyenlőre céges névre nem tudok kiállítani számát, csak magánszemély nevére. Ha te is KATA adózású vállalkozó vagy, akkor ez nem probléma. Ha viszont mindenképpen céges névre szóló számla kellene, mert el szeretnéd számolni költségként a rendszerépítés díját, akkor előzetesen egyeztessünk ennek lehetséges megoldásáról.

Ez nagyon sok tényezőtől függ. Általánosan érvényes fix összeget erre a kérdésre nem lehet mondani. Saját tapasztalataim könyvekkel és online tanfolyamokkal vannak, így itt most erről írok.

Alap feltétel, hogy az elkészült könyved, online tanfolyamod olyan legyen, ami értéket képvisel. Ami egy embercsoport valamilyen problémáját segít megoldani, valamilyen meglévő igényt elégít ki.

Ha ez megvan, akkor nagy gond már nem lehet.

Az, hogy mennyit tudsz egy könyvből, vagy egy online tanfolyamból keresni, többek között függ az árazástól is.

Könyvek esetén általánosabb témákban általában 4-10 000 Ft közötti árakat lehet látni. Speciálisabb témájú szakkönyvek esetén lehet ennél valamivel magasabb is az ár.

Online tanfolyamok esetén viszont sokkal nagyobb a mozgástered az árazásban is. Témától, célközönségtől, a célközönség fizetőképességétől, a tartalom mennyiségétől függően néhány ezertől akár több százezer forintig is terjedhet egy online kurzus ára.

Azt is jó észben tartani, hogy egy könyvből – szinte bármilyen könyvből – lehet készíteni online kurzust is. Feltuningolhatod pl. videókkal, különböző kapcsolódó, letölthető, kitölthető anyagokkal, hangfelvételekkel, esettanulmányokkal, riportokkal… és még megannyi lehetőséged van, hogy egy könyvből akár online kurzust is készíthess.

Hogy mégis tudj valamihez viszonyítani – még ha te más témában gondolkozol is – készítettem egy hosszabb cikket, amiben a saját példámon keresztül, a saját elért eredményem számait megmutatva vezetem le ezt a kérdést.

Ide kattintva elolvashatod, és részletesen beleláthatsz a “kulisszatitkokba”.

fizetési lehetőségek

3 féle fizetési opció közül választhatsz:

  • egy összegben
  • 2 részletben fizetve
  • 3 részletben fizetve

A munkát minden esetben megbeszéléssel és szerződéskötéssel kezdjük.

RÉSZLETFIZETÉS választása esetén a következő részlet(ek) fizetése előtt egyeztetünk, és az általad megadott ütemezés szerint küldöm majd a további részlet(ek) díjbekérőjét.

A csomag tartalmának kivitelezése 2 részletben fizetés esetén 2 ütemben, 3 részletben fizetés esetén 3 ütemben valósul meg, az egyes részek kifizetését követően.

A részletek fizetési ütemezését te választhatod meg: fizetheted havonta, kéthavonta, vagy ahogyan belefér a költségvetésedbe.

ÁRAK

EGY
ÖSSZEGBEN

700 000 Ft

A gombra kattintva a csomag a webshopban megvásárolható, bankkártyás vagy utalásos fizetéssel.

KÉT
RÉSZLETBEN​

2 x 365 000 Ft

A gombra kattintva az első részlet vásárolható meg, a következő részletre NINCS automatikus díjlevonás. 

HÁROM RÉSZLETBEN

3 x 255 000 Ft

A gombra kattintva az első részlet vásárolható meg, a következő részletre NINCS automatikus díjlevonás. 

Csomag tartalma

Ezekből a részekből áll a rendszer:

WordPress weboldal
WooCommerce webshop
Bankkártyás fizetés
MailerLite hírlevélküldő
Billingo számlázó
LearnDash oktatási/ tagságkezelő rendszer
Marketing

BÓNUSZOK

Összesen több, mint 300 000 Ft értékben.

Összesen több, mint
300 000 Ft értékben.

Elementor Pro licensz ~20 000 Ft értékben (/év)
Booster for WooCommerce plugin licensze ~48 000 Ft értékben (/év)
WordPress és Elementor online tanfolyam – 29 900 Ft értékben
MailerLite online tanfolyam 29 900 Ft értékben
Logó – 50 000 Ft értékben
2 ingyenes hónap a Billingo-nál ~3 000 Ft értékben
MailerLite ajándék ~7 000 Ft értékben
LearnDash plugin licensze ~69 000 Ft értékben
Segédanyagok – 50 000 Ft értékben

Még több infóra van szükséged?

Ide kattintva elolvashatsz egy saját példámat bemutató esettanulmányt, amiben konkrét kiadási-bevételi számokat is mutatok, hogy lásd, mivel tudsz  számolni egy online rendszer esetén.

Ha bármivel kapcsolatban kérdésed van, vagy egyedi igényeid lennének, beszéljünk róla, lépj velem kapcsolatba.

Lépj velem kapcsolatba!

Az alábbi elérhetőségeimen kereshetsz, ha kérésed, kérdésed, észrevételed van:

Email:

info@onlinerendszerek.hu

Üzenetküldés

Küldés
Facebook
Twitter
LinkedIn

Köszönöm, hogy megosztod az oldalt!