Hogyan értékesítsd hatékonyan a könyvedet?
Amikor eljutsz odáig, hogy elkezdheted értékesíteni a könyvedet, célszerű, ha csomagajánlatokban gondolkozol.
A csomagajánlatok segíthetnek a vásárlóknak megtalálni a számukra megfelelő termékeket, amelyeket együtt szeretnének vásárolni a könyvvel.
Növelheted a vásárlások számát: Ha a vásárlók több terméket kapnak egyszerre, általában több pénzt költenek, mint ha csak egy terméket vásárolnának meg.
Kihasználhatod a kombinációs lehetőségeket: Ha a könyv mellé más termékeket is kínálsz, mint például egy íróeszközt, egy jegyzetfüzetet, akkor az olvasók számára értékesebbé válik az ajánlat, és növeli az esélyét, hogy megvásárolják.
Növeled az ár/érték arányt: Ha több terméket kínálsz egy csomagban, az nagyságrendekkel értékesebbnek tűnik a valós bekerülési áránál.
Egy könyv mellé lehet tenni olyan termékeket, amelyek kapcsolódnak a könyv témájához, vagy amelyek segítik az olvasót a könyv jobb megértésében és élvezetében.
Például:
- További könyvek azonos témában vagy azonos szerzőtől
- Audiobook változat
- DVD-k, amelyek az adott könyvet feldolgozzák
- Képregények, amelyek a könyv alapján készültek
- Oktatóanyagok, amelyek a könyv témáját dolgozzák fel
- Kiegészítők, mint például olvasónapló, kvízkérdések, tesztek
- Ajándéktárgyak, mint pl póló, bögre, játékok, amelyek a könyvhöz kapcsolódnak
- Egyéb termékek, amelyeket a célközönség szívesen vásárolna, pl. egy füzet, toll, vagy egy írószer család.
Fontos, hogy a csomagajánlatokat a célközönség igényeihez kell igazítani: tehát érdemes azokat a termékeket választani, amelyeket a célközönség szívesen vásárolna.
Az, hogy hányféle csomagajánlatot érdemes felajánlanod, függ a saját preferenciáidtól és a célközönség igényeitől. Általánosságban azt mondhatjuk, hogy minél többféle csomagajánlatot kínálsz, annál több lehetőséget biztosítasz a vásárlók számára, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb ajánlatot.
De egyúttal a több csomagajánlat több adminisztrációt és odafigyelést is igényel. Ideálisnak mondható a 3-5 féle ajánlat.
Vélemény, hozzászólás?